4 August 2011

煎雙蛋

很無聊呢! 煎雙蛋都post!
我見特價, £3 兩盒, 即係20隻蛋, 平時買開超市自家牌子freerange 蛋嘅我, 試下呢隻Big and British蛋啦! 但係佢吔唔係freerange, 買完好似做咗件錯事咁:S

食第一隻, 有兩個蛋黃呀!! 食第二次又係兩個蛋黃呀!! 好彩第三隻唔係. 係good luck sign嗎?? 我唔知. 但肯定係唔正常, 我估佢吔都係食咗clomid, over simulated :S

我以後都唔買啦!!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...