19 August 2010

番茄煮蛋 / Fried egg with tomato

老公最爱吃的菜
醬油番茄煮蛋, 走茄汁 :-S
我想每人的番茄煮蛋都不一樣. 我喜歡加牛肉.

材料
4 隻 雞蛋
3 個 大紅番茄

做法
1. 番茄去皮(用熱水煮两分鍾, 皮就會很容易脫落)
2. 切番茄, 打蛋(加少少鹽)
3. 我喜歡用中國鑊, 開火, 落橄欖油, 炒蛋, 八成熟, 備用
4. 用同一個鑊, 中火炒番茄两分鍾, 放两茶羹糖, 蓋上, 轉慢火, 煮十分鍾 (時間多少隨意, 最重要是不用加水)
5. 放少少老抽, 生抽, 鹽, 糖, 試味
6. 加雞蛋, 炒, 上碟

2 comments:

  1. Yeah, 我都中意加牛肉(叫番茄牛肉炒旦),係最健康及保血!

    ReplyDelete
  2. 下次我會煮番茄牛肉炒旦

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...