30 September 2010

Marks & Spencer 燒腩仔 / Roasted pork belly

我想如果你見我响喥煎件牛扒羊扒咁, 真係冇乜新意
今日我出城, 在Oxford Street 嘅 Marks and Spencer 居然見到有燒腩仔賣, 對初到London嘅我, 簡直係大發現





我只係follow the instruction, 细火160C焗2+1/2 hours, 焗之前灑一大撮鹽响舊肉喥
上碟

 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...